Otkako je gradska vlast povisila minimalno propisanu cenu taksija na sadašnjih 70 dinara za start i 52 za kilometar, broj Novosađana koji koriste ovaj vid prevoza se prepolovio.
Član 2
Gradonačelnik Grada Novog Sada, u skladu sa zakonom i saobraćajno-tehničkim uslovima donosi program kojim se definiše optimalno organizovanje taksi-prevoza, na predlog Gradske uprave za saobraćaj i puteve (u daljem tekstu: Gradska uprava).
Saobraćajno-tehnički uslovi iz stava 1. ovog člana, definišu se u petogodišnjem planskom periodu, a na osnovu karakteristika prevoznih zahteva koje određuje Javno preduzeće "Zavod za izgradnju Grada" u Novom Sadu, na osnovu prostornih mogućnosti i raspodele taksi-stajališta.
gradonacelnice pozurite molim vas, eno onaj jadni TT ne moze vise da izdrzi onaj teror u puskinovoj a ja ne mogu vise da podnesem da ne mogu da stanem na stajaliste koje uredno placam.
ne znam da li zaradim manje ili vise, ne znam da li je gazdama bolje ili gore, ne znam da li ce neko da se vozi manje ili vise ili nece uopste znam samo da odavno nisam cuo komentare "ha ha 100din ajde nas vozi jos 2 kruga" "kume vidi 43, majstore jel su to neki poeni" "koliko kosta ova tvoja zajebavancija" "e ja imam onakav auto ali mi je jeftinije da me ti vozis"... i ako ste prestali da se vozite taxijem stvarno ne znam zasto imate potrebu da svima to objavite. volite da kukate ili sta? samo bre plasite ljude, vozio sam nedavno zenu, ulazi u vozilo i kaze "ajde da vidim koliko je sad skupo" od trifkovicvog do hladnjace 170din. pita zena "pa sta je tu skupo". ne pusim ne nosim majce na bretele i papuce ne psujem pa ako vam treba prevoz dobro dosli ako vam neki put zafali neki dinar da bi stigli do kuce nije problem odvescu vas gde treba, ne bi bio prvi put, ali ako necete da se vozite zato sto ste digli noseve daleko vam lepa kuca.
"U Novom Sadu je ocigledna veza vlasnika taxi udruzenja i nove vlasti. Pored ovog poskupljenja, evo jos ociglednijeg primera. Za vreme prosle vlasti uspostavljena je autobuska linija Novi Sad -- Surcin (aerodrom). Mislim da je bilo 7 polazaka prema Surcinu (i naravno 7 prema Novom Sadu). Dolaskom nove vlasti svi (ali bas svi) polasci su ukinuti. Potencijalni putnici su ostavljeni na milost i nemilost taksistima. Minimalna cena po kojoj ce neki taksista da vas vozi do Surcina je 4.500 dinara. Poredjenja radi, autobuska karta NS-BG je izmedju 600 i 700 dinara. Gradonacelnik i njemu bliski nemaju primedbi. Kazu super im ovako. Sada ce da ukinu i prevoz do Beograda.
(Strah od Lopova, 23. maj 2013 23:30)"
vi se jedini zalite na poskupljenje. smanjite malo clanarinu koji vam svaki vozac placa pa ce biti bolje. samo da se zna da vlasnici taxi firmi a to su taj red, mb, nas, sos, novus, vip,siti.....(izvinjavam se ako sam neke zaboravio) naplacuju vozacima koji rade u njihovim firmama samo clanarinu oko 4500 din a plus sto neki i rentiraju kola vozacima a dnevna renta im je oko 2000. e sad znaci vlasnici firmi( ti koji se bune) mesecno bruto zarade (od vozaca koji voze u njihovim firmama) u zavisnosti od broja clanova udruzenja a ima ju od 100-250 clanova 450000-1150000( da nebude zabune od cetristo pedeset hiljada do milion i sto pedeset hiljada dinara) a to je samo od clanarine . ako jos uzmete u obzir da i rentiraju auta za po 2000 din( mesecno auto donese oko 50000 din)a iznajmljuju po ko zna koliko automobila onda su cifre neverovatne. e sad posto vlasnici firme nemogu da naplate od vozaca toliku cifru, posto je smanjen broj voznji onda se ti isti po medijima zale kako su eto visoke cene.cisto licemerje.
Vidim vi bi da se neko vozi 2-3 kilometra za 500+ dinara (posto ste alergicni da za krace voznje od 5 minuta uzmete 150 dinara, jer to vam je ispod casti) i da vam jos cveta posao. Kako da ne, evo svi se bacaju u taksi, nema slobodnih vozila. Lepo ulozim u bajk 350 eura i rolam se pola godine bez problema, pre cu tako nego da dam vama pare. Ja sam licno taksi skoro u potpunosto izbacio iz upotrebe, jednom nedeljno ako je losije vreme, dok sam pre koristio i vise puta dnevno.
Ne zale se taksisti na umanjeni broj voznji, zale se vlasnici dispecerskih centara. Uhvatio ih strah da ce prestati pozivi pa bi moglo doci do gasenja centara. Najugrozeniji je GRAND i CITY posto kod njih radi najvise vozila bez TX registracija. Prati ih PAN i DELTA, a sve prolazi posto inspekcija radi od 09,00 - 15,00 sati
opste je poznato da je su ljudi u srbiji veoma fini, kulturni, ljubazni... da nije taksista bahatih ljudi u ovoj zemlji ne bi bilo. i treba ih sto pre ukinuti inace moze da se desi da talas bahatosti predje i na druge. evo vec je pocelo, giros kod sajma poskupeo prvo sa 220 na 240 pa sad na 260, index sa 150 na 170 pa sad na 180. e pa ni oni me vise nece videti kao ni taksisti, od sad jedem samo bareno povrce i idem pesaka, jeftinije je a i zdravije. a tek saobracaj sto bi se sredio. ja osim taksista nikad nisam video bahate vozace, svi postuju propise, staju pesacima, voze 50km\h, parkiraju se propisno. nekad prosto pomislim da su taksisti dosli sa druge planete, prosto je nemoguce da su oni deo ovog presvetog naroda.
TAXSISTA - OBJASNJENJE
Za one koje interesuje. taxsimetar radi na dva nacina. prvi je kada je u pokretu i onda radi na kilometa a drugi je kada stoji i onda radi na vreme ( cekanje ) ta dva ne idu nikada zajedno. jedan iskljucuje drugi. tako da nema nikakve veze koliko brzo vozilo ide. cena je ista. to je tako svuda u svetu pa i u novom sadu. i da ja sam jako zadovoljan. radim nocu, imam drugu tarifu i pravim iste pazare kao i pre poskupljenja ali sada su mi troskovi manji! NEZALIM SE!!!
...poskupljenje. Ljuto su se borili za njega. Koliko puta su blokirali grad, trubili po ulicama,... i na kraju su uspelu da dobiju cene kakve sada imamo. Za sada je smanjenje oko 40% a dolazi leto , plate sve manje, pa će biti njima sve gore. I treba da im bude. Tržište diktira cenu a oni su hteli preko hleba pogače. Pa evo...
vidim prozivaju me ovde :)
neko ovde prica o taximertu a ne zna ni cemu sluzi taximetar,pa onda kako vozimo polako tj gledamo da nas uhvati svaki semafor crveno itd.. e pa pametni koferasi ovako: CILJ SVAKOG TAKSISTE JE DA OBAVI STO BRZE VOZNJU,JER JE CEKANJE SAT VREMENA 400 DINARA A NE 5,000 DINARA, RACUNAJTE KOLIKO OTKUCA ZA JEDAN MINUT STAJANJA? POTROSI SE VISE GORIVA NEGO STO OTKUCA. DRUGO: CILJ SVAKOG TAXI VOZACA JE START, STO VISE STARTOVA TO BOLJE ZA NAS JER JE START(70 DIN) PLATA NASA,20 X 70= 1.400 DINARA A ONO STO OTKUCA IDE ZA POREZ,CLANARINU,AMORTIZACIJU...
sve popularnije zanimanje u NS-u. od kvalifikacija potrebno:
1. izvanredno poznavanje svih ulica
2. mogucnost kombinovanja ulica tako da se dobije najduza ruta
3. poznavanje svih srpskih psovki naizust + talenat za smisljanje novih
4. pusac min. 3 pakle dnevno
5. da ima uniformu letnju i zimsku (majica na bretele i debela trenerka)
6. izrazito kurcenje u saobracaju
7. brzina izlaska iz kola u slucajevima raspravke sa obicnim narodom
8. jos brze vracanje u kola kad shvate da taj neko nije devojka ili zena
9. svako jutro masan burek na sal-tabli
10. skola nije obavezna
11. potrebne i velike greske u sabiranju (3 puta deset jeeee devedeset i deset jeeee. 120)
Kakve ima sirotinje kad smatra da je taxi nekakav luksuz!!! Sta biste onda rekli za dijamante, jahte ili lear jet-ove? Taxi je vid javnog prevoza kakav crni luksuz.
Da istina je da se gradjani manje voze taxi vozilima. ali je ist tako dacno da
je DUPLO vise Novosadjana koji su ostali BEZ POSLA a samim tim i sredsvima sa normalan zivot i o ce u takvoj situaciji da se voza taksijem
sada ce i taksista biti sve manjem jer taksisti su osobe u vecini slucajeva koji nisu mogli da se zaposle u svojoj struci.....
Ovo je odlična vest!
U kojem normalnom gradu se svaka šiparica vozika taksijem do škole ili solarijuma?
Taksi je stvar luksuza i namenjen je za izuzetne situacije.
Voziti se svakodnevno taksijem nije normalno. Krajnje je vreme da prestanemo da budemo sirotinja koja glumi razmažene snobove.
Za svakodnevni transport služe gradski prevoz i biciklovi.
U protovnom bi se svi udavili u izduvnim gasovima na zakrčenim ulicama.
pitajte tog miodraga grandića iz crvenog taksija koliko od tih 220 taksista što rade za njega plaća poreze i doprinose pa će vam sve biti jasno koliko im ostane kad njemu plate rentu za auto(1500din dnevno) i članarinu(5000din mesečno)naravno da onda neostane para za porez(14000din mesečno)
Da, a šta je sa (priučenim) molerima, keramičarima, stolarima i farbarima što rade na crno?? Neka digne dva prsta onaj koji je nekada angažovao registrovanog molera ili vodoinstalatera koji uredno plaća porez da mu okreči stan ili zameni vodovodne cevi? Odnos je 20% prema 80% !
O čemu mi pričamo ovde?
Šta je sa kombi - tamić - kamion prevozom?? Koliko tu ljudi radi na crno?
Šta ćemo sa konobarima, konobaricama i trgovcima što rade na divlje, bez socijalnog, penzionog....Ili sa fizikalcima na građevini koji rade i bez prijave i bez šlema?
Šta je sa ovima što izdaju lokale i stanove bez poreza?
Šta je sa privatnim podučavanjem i davanjem časova iz matiša, fizike, hemije....gitare...fitnesa...Kome oni plačaju porez (a večinom još i rade u državnim ustanovama) ?
itd...
A vi se ufatili taksista kao da su oni krivci za stanje u državi...pljuc bre...
Kada neko želi da nešto komentariše, onda je osnovna stvar da se prvo INFORMIŠE o tome o čemu komentariše...Taksisti su sami formirali svoje cene do pre dve godine. 2011-te je donet ZAKON da grad određuje cenovnik Taxi usluge, jer su pojedina udruženja držala niske (čitaj socijalne) cene što opet nekim drugim udruženjima to nije odgovaralo. Pa je na tržištu vladao haos, u smislu da su ova udruženja sa niskim cenama privlačila mušterije...itd.
Kada je Grad //ko predstavlja grad?Pa vlast i tajkuni koji je podmazuju// preuzeo stvar u svoje ruke, krenulo je razrađivanje plana o stvaranju monopola na Taxi tržištu - tako što će se broj taxi udruženja prepoloviti zbog nemogućnosti rada pod "zakonski" donetim uslovima...Opstaće samo oni kojima ustvari Taxi i nije primarni posao/biznis i koji mogu mirno da čekaju u svojim skupocenim vozilima rasplet situacije bez velikih trzavica. A oni paćenici koji prehranjuju porodice neće moći da izdrže te manipulacije i ostaće bez posla...
A ti Srbijo, Vojvodino, Novi Sade, i dalje slepo komentariši/pljuj i šta treba i šta ne treba...
@Taksista, necemo da nas vozite sa kraja na kraj grada za 150din. Hocemo da svaki taksista/udruzenje moze sam da odredi sebi cenu (i jasno je istakne tako da se vidi pre ulaska u vozilo).
kad bi država radila svoj posao i oduzela dozvole za rad svim taksistima koji NE PLAĆAJU POREZ I NEMAJU SVE POTREBNE PAPIRE ne bi nas ostalo više od 500,a to je prvi preduslov da se uvede red u taxi delatnost u gradu
Sedne 4 osobe na autobuskoj, preko pola grada do npr mosta Slobode, cena 200 dinara. Svako po 50 dinara. Mnogo je. A iz busa u taksi, iz taksija maltene u stan.
OK, sve je to tacno. Ali je cinjenica da taksisti namerno kilave u saobracaju kada voze nekoga - jer: sporija voznja znaci da ce te uhvatiti vise crvenih svetala na semaforima (ne pratis zeleni talas) a to automatski znaci veca kinta za istu kilometrazu. Taksisti prema tome znacajno doprinose opstem usporavanju saobracaja, sto mene kao nekoga ko svuda kasni a vozi prilicno tecno i brzo, uzasno nervira jer potrosim vise svog goriva i vise habam auto nego kada bi bilo vise tecne voznje (uz koriscenje inercije, pracenje zelenih talasa itd). Tvrdim da mogu stici brze (a bezbednije) od tacke A do tacke B od bilo kog taksiste. Zato: bajs ili sopstveni auto. Taksi nikada. Ne hvala.
Ovi se prvo bune sto grad nece da ima nista sa njihovom cenom rada,zatim se bune kada im se odredi cena rada...sta hoce ustvari?Da tuze gradjane sto im ne ulaze u vozila?To je trziste kao i svako drugo neka se sami bore za musterije cenom i kvalitetom usluge kao i svi drugi,samo se nesto bune,serendaju i prave haos po gradu.Kad bi im pola prekrsaja koje dnevno naprave naplatili za 3 meseca bi zaradili za popravku pola saobracajnica u ovom gradu.
@Taksista, komunalije moram da plaćam, inače isekoše struju, telefon itd, a taksijem ne moram da se vozim. Ima JGSP, jeste da me ne vozi direktno na adresu, ali 90% mojih potreba autobus mi staje na 200 m od destinacije. Nije teško prošetati 200 m.
Bša što neko napisa, zašto otkucava dok stoji na semafru, kada se zaustavi da propusti pešaka.
Ovaj što kaže da arči auto i traži mesto za parkiranje. Ala ga i nađeš, stajete gde stignete, smetate i pravite čepove po užim ulicama.
Koliko puta vidim taksi kako kod ž. stanice ispušta ili prima putnike na pešačkom, a ja u autobusu moram da čekam jer gospoda mora baš tu da uzme/ispusti putnika, a ne 20 metara dalje.
Plus koliko vas nareda tamo odakle autobusi idu za Futog/Veternik pa ne može da se prođe od vas. A kada naiđe inspekcija uhvati se konvoj pobegulja, većina vas nema uredne papire, pa onda kud koji mili moji.
Slobodno tržište je osnov svake ekonomije. Treba pustiti cene same da se formiraju, ovako će taksisti tonuti još niže i velikom broju se posao neće prepoloviti, već ga više neće uopšte imati.
,,ja sam prosle godine svaki dan u marketu trosio 500 do 700 dinara a sad ista ta korpa je 1200-1400 dinara pa moram da kupujem da bih prehranio porodicu."
Ja:
Pa vi ste digli cene prosle godine u novembru kada je vasha korpa bila tih ,,500-700 din" a ne ove :).
Problem je što je taksi, kao posao, poslednjih godina i još uvek je socijalna kategorija. Ko god je ostao bez posla ili ga nije imao počeo je da taksira. Zbog socijalnog mira država( grad, vlast) je prećutno odobravala ovakvu situaciju. To je neminovno dovelo do toga da trenutno u NS-u ima bar duplo više vozila nego što je realno potrebno. Samim tim, kao što je Alex već objasnio, određena, relativno stabilna suma novac koju građani troše na taksi se sada deli na veći broj taksista i ona sada nije dovoljna pojedinačno gledano. Naravno, ljudi se bore za golu egzistenciju i nisu sami taksisti krivi za ovu situaciju. Sa druge strane povećanjem broja došlo je do drastičnog pada kvaliteta. I tako u krug. Jedino rešenje je smanjiti broj taksi vozila u gradu ali u trenutku kada posla za taksiste koji bi eventualno i promenili profesiju nema, kao ni za ostale nezaposlene građane, ulazimo u spiralu iz koje nema izlaza.
Za one koje interesuje. taxsimetar radi na dva nacina. prvi je kada je u pokretu i onda radi na kilometa a drugi je kada stoji i onda radi na vreme ( cekanje ) ta dva ne idu nikada zajedno. jedan iskljucuje drugi. tako da nema nikakve veze koliko brzo vozilo ide. cena je ista. to je tako svuda u svetu pa i u novom sadu. i da ja sam jako zadovoljan. radim nocu, imam drugu tarifu i pravim iste pazare kao i pre poskupljenja ali sada su mi troskovi manji! NEZALIM SE!!!
"svima kojima je skup taksi slobodno nek idu peške ili nek se voze plavim volvom,a nama kojima nije i ova cene je isplativija nego da arčim moj auto i tražim mesto za parkiranje"
Mene nervira da za istu vožnju plaćam različite cene u istom udruženju koje redovno koristim. Imam osećaj kao da me neko potkrada ali se i dalje vozim jer mi je to jeftinije nego da imam svoja kola.
Mislim da sam prepoznao u tebi jednog od vlasnika udruzenja. Tako samo oni mogu da pricaju. Selite se od jednog do drugog vlasnika, znacilo bi kao ciniti ubistvo porodice ili samoubistvo. Oni traze 200 - 300 eura da bi te zaposlili kod sebe. To su nepovratna sredstva, pa zar mislis da si rekao nesto pametno sa svojom preporukom o seljakanju od vlasnika do vlasnika dispecerskog centra.
svima kojima je skup taksi slobodno nek idu peške ili nek se voze plavim volvom,a nama kojima nije i ova cene je isplativija nego da arčim moj auto i tražim mesto za parkiranje
za ovog
A najgore od toga što divljaju i brzo voze kada su prazni, ali kada imaju mušteriju, onda voze kilavo, samo da vožnja što duže traje kako bi naplatili više
TAXI RADI NA KILOMETAR...BOLJE CUTI I NE SRAMOTI SE NEZNANJEM PO KOMENTARIMA
Kakva god da je cena, ja u životu nisam video taksistu koji ne kuka i kome nisu drugi krivi. od politike, zarade, vožnje, samo polivanje po drugima. Prvo psuje nekog u saobraćaju, onda 5 minuta kasnije radi to isto i psuje onog drugog. Taksiranje je ionako posao za neobrazovane i nesposobne da nađu drudi posao. Taksiranje je pošten posao, ali previše se bahate.
Ko je sve taksista i koliko ih ima dobro i prolaze.Bitange ,klošari ,lopine,lenjivci,krimosi, narkosi to su uglavnom taksisti pogotovu ovi novokomponovani.Kurče se,provociraju ,svadjaju,nekulturni su do bola,a kad treba da dobiju po ušima zovu vezama svoje kolege koji su mnogi tu samo zbog toga i da razdele malo travice,drogice i ostalih opijata...Ma muka mi je da i ih i vidim ,a kada ti stvarno trebaju čekaš ,trošiš kredit i posle ti kukaju kao da te nose na ledjima i za badava.
"sto mi idete na zivaCC vi koji nemate pojma o taxiju,poskupele su i komunalije pa ih i dalje placate, poskupeo je atest za plin sa 5 na 11 hiljada pa i dalje atestirate,poskupele su novine sa 20 na 30 dinara pa ih i dalje kupujete..."
@
Odakle tebi informacija da svi redovno placaju komunalije, voze na plin ili voze bilo kakav auto i kupuju novine? Gde ti zivis? Ako svi taksisti imaju ovako realan pogled na situaciju onda nije ni cudo zasto postoje problemi sa taksi prevozom u gradu.
Juce sam platila 1700 grama krompira 148 dinara!!! Kakav taksi, nemam ni za bus...bicikli, taban i teraj... do zime, a onda manje krompira da se ustedi za pokaznu :)) crnjak
Vi taksisti sto se javljate gore, i sto pricate za koferase i boraniju od te buranije zivite i placate kako clanarinu tako i hranite porodicu. Nemate ni osnovnu skolu tako da koliko god se bunili nemate veze s vezom narod se pita tu a ne vi. Jer mi se vozimo i placamo a ponavljam NE VI!
ne isplativo je ovo što radim, napravite mi da bude isplativo.
Tražite drugi posao, poslova koliko oćeš ali ljudi probirljivi. Vama je mnogo da se vozite 14h dnevno, a mušterijama je mnogo to kolko vi tražite. Znači nema tržišta za vas, gotova priča.
Kad budete poštovali ovaj Grad i saobraćajne propise, možda vam i sine sunce.
Toliko ste bezobrazni da vas treba zabraniti na 5god.
Za taksiste, ako podrzavaju vreme koje je proslo, nek izmire sva dugovanja prema drzavi pa mozemo dalje.
Za ostale, taksi prevoz je tu da obezbedi prevoz UVEK. Za tako nesto potrebna je visoka cena, optimalan broj taksista i drzavni aparat koji nije korumpiran. Narode ovdasnji, pre nego komentarises, uzmi Zakon o prevozu u drumskom saobracaju, procitaj, a onda razmisli koja komponenta koci i ko je kriv sto pojavno imas problem. Narode, verujem u tebe.
Činjenica je da je ljudima skupo da sednu u taxi.Možete se prepucavati i kriviti al stvarno je skuplji taxi.Seo sam u taxi pre odredjenog vremena, naplatio mi je vala pošteno.Sledeći put kad sam išao na istu relaciju, krenuo sam 20min ranije i lepo prošetao.Verujem da im je teško al ne mogu to da nadomeste tako što će nas da"deru".
Mocicete da zivite od vozanja taksija onog trenutka kada spustite cenu (da bi povratili izgubljenu potraznju) i kada vas bar 50% prestane da se bavi tim poslom (jer je bara mala a vas krokodila previse).
Naroda i para ima koliko ima, to je konstanta. Vas ima previse i zato ce svako poskupljenje usluga za posledicu imati smanjenu potraznju za vasim uslugama, a svako spustanje cena ce da ima za posledicu jos manji prihod jer se deli na vas previse.
Tako da ponovim zakljucak jos jednom, previse vas je, premali je grad i premalo je para da bi vi svi ziveli od taksiranja. Kad se znacajno redukuje broj vozila, manje vas ce da deli jednako veliki kolac, sto ce reci, vise ce za svakog biti.
A sve ostalo osim toga, ta prepucavanja sa vlasnicima udruzenja, gradom, ostalim bakracima, to je prazna prica.
Dakle, trazite drugi posao
nove cene taksi usluga su pocele da se primenjuju u novembru prosle godine! dakle, sasvim je logicno da sada, kada je vreme lepse ima manje korisnika taksi usluga.
nakon ovakvog uvoda u clanak moze se samo ocekivati medjusobno ''pljuvanje''.
joj sto mi idete na zivaCC vi koji nemate pojma o taxiju,poskupele su i komunalije pa ih i dalje placate, poskupeo je atest za plin sa 5 na 11 hiljada pa i dalje atestirate,poskupele su novine sa 20 na 30 dinara pa ih i dalje kupujete..... ja sam prosle godine svaki dan u marketu trosio 500 do 700 dinara a sad ista ta korpa je 1200-1400 dinara pa moram da kupujem da bih prehranio porodicu. vi sad zelite da vas mi vozimo sa jednog kraja do drugog kraja za 150 dinara, e pa ne moze, idite busom ili peske. stvarno ste razmazeni vi koferasi,idete u vas kraj pa se vozite traktorima
"Nismo mogli da se dogovorimo..." Ne mogu da verujem da ovaj to i na glas izgovara! Pa i nije ideja konkurencije da se vi dogovarate, nego da se takmicite poboljsavanjem svojih usluga, ili ako za to niste sposobni, onda snizavanjem cena. Konkurencija, a ne monopol, je kljuc razvoja i poboljsanja za sve, pa verovali ili ne, i za vas (ako gledate malo dalje od nosa i ne nosite se onom poznatom srpskom biznis parolom - daj da ja zagrabim sto se moze danas, videcemo za posao sutra).
Izgleda bi taksisti bili zadovoljni samo ako ih ima previse, da budu skupi i imaju mnogo musterija?!
U ovom siromasnom i malom gradu tako nesto nece da biva. Toliko ljudi u ovoj zemlji je menjalo posao ne znam zasto neko mora po svaku cenu da bude taksista.
Ne moze da se prodje ulicama od gomile parkiranih i besposlenih taksi vozila po stajalistima koja su sad na svakom cosku.
Njihova bahatost i bezobrazluk u saobracaju postaje pravi teror za vozace u Novom Sadu. Presecanje, ulasci preko pune, nepostovanje prvenstva, parkiranje gde god im padne na pamet... Svako malo dozivljavam njihove psovke i pretnje ako vozim po propisu i ne dozvoljavam im da krse pravila saobracaja, oni su zamislite taksi to je nesto posebno. Ma vazi!
Nisu oni losi ljudi samo je zlo doba.
Prvo, glupost je tražiti propisivanje min.cene. Zamislite da se frizeri u gradu udruže i traže od grada da propiše veće cene:"Jeftino je šišanje, nije to za svakog, hajde neka min.cena bude 1000 din za maškarce". I onda shvate da nemaju posla, pa se opet žale i kukaju i traže da grad vrati min. cenu na niži nivo!!! Idiotizam! Pa i ranije, bila je propisana najniža cena vožnje, niko nije branio taksistima da voze po većoj ceni(u skladu sa kvalitetom vozila, brojem vozila,tj.brzinom dolaska po pozivu isl.). Sad mogu da kažem, tako im i treba!
Po trenutnoj ceni od 52 din po km,a ne racunajuci start, 100.000km predjenih za musteriju iznosi 47.000 eura ... Dalje necu kucati kalkulacije, besmisleno je..
Taxisti svaka cast pojedincima u Novom Sadu su nekulturni, ne postuju ama nikakva pravila u prometu, NE staju na pesackim prelazima deci i starijima, arogantno i bezobrazno parkiraju i staju gde god im pase, odmah iza raskrsca na pesackom, odgovaraju sa srednjim prstom i prete sa pajserima i bez-bolnim palicama ili debelim komadima kablova. Ajde Policijo Novog Sada organizirajte jednu akciju, tako da cete masovno zatvoriti ulice, uraditi raciju pre nego sto jedni taxisti drugima jave, da je racija, da pobacaju svo hladno i vruce oruzje iz auta koje nose, pa ne zato, da se brane od napadaca nego od ljudi koji im ukazuju na greske i nekulturnu voznju. Da o smradu cigara ne govorim. Automobili su prosli tehnicki? Sve te koji su im odobrili tehnicki u zatvor masovno, pa neka se misle kad ce pustiti uz 2000 dinara u djep star auto u kojem se voze nasa deca. Mislim, da nema smisla spominjati pravila u Evropi, Italiji, Sloveniji, AUstriji samo pogledajte auto mora da bude najvise star 5 g. onda ide u otpad, mora taxista da zna barem 2 strana jezika itd.
Taksisti ne znaju šta žele, dok nisu povećane cene žalili su se, protestovali itd. Sada kada je cena viša, sada se žale kako je visoka!
Ja se ne vozim taksijem već 4 godine, prvo zbog njihove bahatosti prema meni kada sam pešak, biciklista ili ako vozim svoj auto.
Kada sam pešak ne daj Bože da me pusti na prelazu, pre bi da me pregazi nego pusti, kada treba da uđem u autobus većinom stoji neki taksista na autobuskom stajališu, pa se ne može sa trotoara ući u bus nego sa kolovoza se mora uskakati u bus. Ako vozim svoj auto opet smetaju jer se zaustavljaju gde god stignu.
A najgore od toga što divljaju i brzo voze kada su prazni, ali kada imaju mušteriju, onda voze kilavo, samo da vožnja što duže traje kako bi naplatili više.
Smatram da je sasvim u redu činjenica da je taxi prevoz u NS poskupeo.Taxi prevoz ne spada u neophodne životne potrepštine, već je to uvek i svuda u svetu luksuz, a luksuz košta. Novi Sad je jedini grad u kome je taj luksuz bio dostupan većini građana, a i sa ovim poskupljenjem je i dalje ostao pristupačan. Mnogo više bi trebalo da nas brine rapidno poskupljenje osnovnih životnih namirnica, kozmetike, hemije i komunalija. Bilo bi jako lepo kada bi nam samo taxi bio skup....
bez brige. uvek bilo i biće, ko ima para voziće se ko nema neće. vlasnici dc nemaju nikakve veze sa korisnicima taksi usluga i porodicama taksista, njima je bitan samo broj smena koje inkasiraju. sve ostalo je demagogija.
Mislim da je u redu što su cene skočile, ali kao što stoji u tekstu nisu tržišne.
Puno njih vozi taxi, i mislim da tim ljudima stvarno ni malo nije lako. Podržavam što su se pobunili, kao što podržavam što se i sada bune oko te treće tarife, i nije mi jasmno zašto drugima to smeta. Pa oni žele da se stvari dovedu u red, i ako treba 100 puta da se organizuju i da se pišu članci u novina o njima, neka tako i bude. To što neko kaže da da su dosadni, da ne znaju šta žele, da ima i pametniji stvari oko kojih treba da se pobrinu, oni su samo dokoličari. Možemo i naučiti nešto od ovih ljudi. Pomislite samo da se radi o vašem poslu i nepravdi koja se dešava u vašoj firmi, koliko meseci, godina bi trebalo da se dovede sve u red?
Da li je u tolikoj meri(40%) smanjen broj taxista, a time i zagađenje NS? Bilo bi lepo, ali nije! Grad treba da poveća broj bicikala, kao i da ukune izradu "karte", već da omogući korišćenje sa elektronskom LK.
Nije mi jasno zašto taksisti za sve krive vlasnike udruženja??? Ok, ljudi žele da zarade i podižu cene članarina. Ali, dragi taksisti, zar nije onda logično da izađete iz tog udruženja i pređete u drugo?!?! Ako vam ni to novo udruženje ne odgovara, onda pređete u treće. Na kraju krajeva, pošto vas ima toliko nezadovoljnih, formirajte svoje udruženje, odredite cene koje vama odgovaraju pa vam neće drugi biti krivi. U svakom slučaju, ako je tako kao što govorite, onda je to vaš interni problem, vlasnik privatnog taksi udruženja kao poslodavac na jednoj strani i vi kao zaposleni na drugoj. Nemojte grad mešati u to a ponajmanje nas, sad sve ređe, korisnike vaših usluga. To bi otprilike bilo kao kad bih ja, nezadovoljan svojim poslodavcem, vlasnikom neke STR, krivio kupce što neće da pazare kod mene ili grad što ne reaguje.
Urodilo plodom "ko ne može da plati, neka ide busom", ili "nije taksi za svakoga", izvređali, ponižavali građane svojim nadobudnim ponašanjem, a svako ko je bio i malo pametan znao je da će doći do ovoga. Nemojte zbog ovoga da krivite grad, krivci sede u taksi vozilima i u taksi firmama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Duplo manje Novosađana se vozi taksijem
Novi Sad
•23.05.2013.
•06:15 > 06:31
Komentari 86
nestrpljiv
Gradonačelnik Grada Novog Sada, u skladu sa zakonom i saobraćajno-tehničkim uslovima donosi program kojim se definiše optimalno organizovanje taksi-prevoza, na predlog Gradske uprave za saobraćaj i puteve (u daljem tekstu: Gradska uprava).
Saobraćajno-tehnički uslovi iz stava 1. ovog člana, definišu se u petogodišnjem planskom periodu, a na osnovu karakteristika prevoznih zahteva koje određuje Javno preduzeće "Zavod za izgradnju Grada" u Novom Sadu, na osnovu prostornih mogućnosti i raspodele taksi-stajališta.
gradonacelnice pozurite molim vas, eno onaj jadni TT ne moze vise da izdrzi onaj teror u puskinovoj a ja ne mogu vise da podnesem da ne mogu da stanem na stajaliste koje uredno placam.
Goran
Saglasan
"U Novom Sadu je ocigledna veza vlasnika taxi udruzenja i nove vlasti. Pored ovog poskupljenja, evo jos ociglednijeg primera. Za vreme prosle vlasti uspostavljena je autobuska linija Novi Sad -- Surcin (aerodrom). Mislim da je bilo 7 polazaka prema Surcinu (i naravno 7 prema Novom Sadu). Dolaskom nove vlasti svi (ali bas svi) polasci su ukinuti. Potencijalni putnici su ostavljeni na milost i nemilost taksistima. Minimalna cena po kojoj ce neki taksista da vas vozi do Surcina je 4.500 dinara. Poredjenja radi, autobuska karta NS-BG je izmedju 600 i 700 dinara. Gradonacelnik i njemu bliski nemaju primedbi. Kazu super im ovako. Sada ce da ukinu i prevoz do Beograda.
(Strah od Lopova, 23. maj 2013 23:30)"
goran
ns
G
Bankar
goran NS
Gramatika
Za one koje interesuje. taxsimetar radi na dva nacina. prvi je kada je u pokretu i onda radi na kilometa a drugi je kada stoji i onda radi na vreme ( cekanje ) ta dva ne idu nikada zajedno. jedan iskljucuje drugi. tako da nema nikakve veze koliko brzo vozilo ide. cena je ista. to je tako svuda u svetu pa i u novom sadu. i da ja sam jako zadovoljan. radim nocu, imam drugu tarifu i pravim iste pazare kao i pre poskupljenja ali sada su mi troskovi manji! NEZALIM SE!!!
taksista
neko ovde prica o taximertu a ne zna ni cemu sluzi taximetar,pa onda kako vozimo polako tj gledamo da nas uhvati svaki semafor crveno itd.. e pa pametni koferasi ovako: CILJ SVAKOG TAKSISTE JE DA OBAVI STO BRZE VOZNJU,JER JE CEKANJE SAT VREMENA 400 DINARA A NE 5,000 DINARA, RACUNAJTE KOLIKO OTKUCA ZA JEDAN MINUT STAJANJA? POTROSI SE VISE GORIVA NEGO STO OTKUCA. DRUGO: CILJ SVAKOG TAXI VOZACA JE START, STO VISE STARTOVA TO BOLJE ZA NAS JER JE START(70 DIN) PLATA NASA,20 X 70= 1.400 DINARA A ONO STO OTKUCA IDE ZA POREZ,CLANARINU,AMORTIZACIJU...
sve popularnije zanimanje u NS-u. od kvalifikacija potrebno:
1. izvanredno poznavanje svih ulica
2. mogucnost kombinovanja ulica tako da se dobije najduza ruta
3. poznavanje svih srpskih psovki naizust + talenat za smisljanje novih
4. pusac min. 3 pakle dnevno
5. da ima uniformu letnju i zimsku (majica na bretele i debela trenerka)
6. izrazito kurcenje u saobracaju
7. brzina izlaska iz kola u slucajevima raspravke sa obicnim narodom
8. jos brze vracanje u kola kad shvate da taj neko nije devojka ili zena
9. svako jutro masan burek na sal-tabli
10. skola nije obavezna
11. potrebne i velike greske u sabiranju (3 puta deset jeeee devedeset i deset jeeee. 120)
Objasnjenje
Od kolevke pa do groba najlepse je djacko doba!
Ruma te ne zanima?
@
Moram da te ispravim kaze se BOLEEE MEE!
Garison
je DUPLO vise Novosadjana koji su ostali BEZ POSLA a samim tim i sredsvima sa normalan zivot i o ce u takvoj situaciji da se voza taksijem
sada ce i taksista biti sve manjem jer taksisti su osobe u vecini slucajeva koji nisu mogli da se zaposle u svojoj struci.....
Toliko brige o svojim taksistima i njihovim porodicama niko nikad nije ispoljio.
M
U kojem normalnom gradu se svaka šiparica vozika taksijem do škole ili solarijuma?
Taksi je stvar luksuza i namenjen je za izuzetne situacije.
Voziti se svakodnevno taksijem nije normalno. Krajnje je vreme da prestanemo da budemo sirotinja koja glumi razmažene snobove.
Za svakodnevni transport služe gradski prevoz i biciklovi.
U protovnom bi se svi udavili u izduvnim gasovima na zakrčenim ulicama.
Aero Casper
Moler
O čemu mi pričamo ovde?
Šta je sa kombi - tamić - kamion prevozom?? Koliko tu ljudi radi na crno?
Šta ćemo sa konobarima, konobaricama i trgovcima što rade na divlje, bez socijalnog, penzionog....Ili sa fizikalcima na građevini koji rade i bez prijave i bez šlema?
Šta je sa ovima što izdaju lokale i stanove bez poreza?
Šta je sa privatnim podučavanjem i davanjem časova iz matiša, fizike, hemije....gitare...fitnesa...Kome oni plačaju porez (a večinom još i rade u državnim ustanovama) ?
itd...
A vi se ufatili taksista kao da su oni krivci za stanje u državi...pljuc bre...
UOlujiRođen
Kada je Grad //ko predstavlja grad?Pa vlast i tajkuni koji je podmazuju// preuzeo stvar u svoje ruke, krenulo je razrađivanje plana o stvaranju monopola na Taxi tržištu - tako što će se broj taxi udruženja prepoloviti zbog nemogućnosti rada pod "zakonski" donetim uslovima...Opstaće samo oni kojima ustvari Taxi i nije primarni posao/biznis i koji mogu mirno da čekaju u svojim skupocenim vozilima rasplet situacije bez velikih trzavica. A oni paćenici koji prehranjuju porodice neće moći da izdrže te manipulacije i ostaće bez posla...
A ti Srbijo, Vojvodino, Novi Sade, i dalje slepo komentariši/pljuj i šta treba i šta ne treba...
S.
Nov sam
sumaher
antitaxi
ZoranNS
Bša što neko napisa, zašto otkucava dok stoji na semafru, kada se zaustavi da propusti pešaka.
Ovaj što kaže da arči auto i traži mesto za parkiranje. Ala ga i nađeš, stajete gde stignete, smetate i pravite čepove po užim ulicama.
Koliko puta vidim taksi kako kod ž. stanice ispušta ili prima putnike na pešačkom, a ja u autobusu moram da čekam jer gospoda mora baš tu da uzme/ispusti putnika, a ne 20 metara dalje.
Plus koliko vas nareda tamo odakle autobusi idu za Futog/Veternik pa ne može da se prođe od vas. A kada naiđe inspekcija uhvati se konvoj pobegulja, većina vas nema uredne papire, pa onda kud koji mili moji.
Taksisti
Dajte nam narod koji će se voziti isključivo taksijem po ceni koju mi odredimo.
Stefan
Novonasađen
Fanatic
Ja:
Pa vi ste digli cene prosle godine u novembru kada je vasha korpa bila tih ,,500-700 din" a ne ove :).
Radivoje Rokvic
TAXSISTA
Kupio si auto da bi isao taksijem?
Vladimir
Obrad
ban
Carls Tejlor
No Name
TT
sasa
A najgore od toga što divljaju i brzo voze kada su prazni, ali kada imaju mušteriju, onda voze kilavo, samo da vožnja što duže traje kako bi naplatili više
TAXI RADI NA KILOMETAR...BOLJE CUTI I NE SRAMOTI SE NEZNANJEM PO KOMENTARIMA
prolaznik
Jovan
(ne)realisti
@
Odakle tebi informacija da svi redovno placaju komunalije, voze na plin ili voze bilo kakav auto i kupuju novine? Gde ti zivis? Ako svi taksisti imaju ovako realan pogled na situaciju onda nije ni cudo zasto postoje problemi sa taksi prevozom u gradu.
NS
Rodni
And Justice For All
Tražite drugi posao, poslova koliko oćeš ali ljudi probirljivi. Vama je mnogo da se vozite 14h dnevno, a mušterijama je mnogo to kolko vi tražite. Znači nema tržišta za vas, gotova priča.
Kad budete poštovali ovaj Grad i saobraćajne propise, možda vam i sine sunce.
Toliko ste bezobrazni da vas treba zabraniti na 5god.
Za ostale, taksi prevoz je tu da obezbedi prevoz UVEK. Za tako nesto potrebna je visoka cena, optimalan broj taksista i drzavni aparat koji nije korumpiran. Narode ovdasnji, pre nego komentarises, uzmi Zakon o prevozu u drumskom saobracaju, procitaj, a onda razmisli koja komponenta koci i ko je kriv sto pojavno imas problem. Narode, verujem u tebe.
milions
dvaes dindzi
@Ђоле - ханибал лектор
"Спочитáвати, -итавам несврш. прекоравати кога због чега, замерати, пребацивати коме што"
Увек сам волео те што им нешто "звучи хрватско", па србују, а ни свој језик не знају.
treba taxi
Alexa
Naroda i para ima koliko ima, to je konstanta. Vas ima previse i zato ce svako poskupljenje usluga za posledicu imati smanjenu potraznju za vasim uslugama, a svako spustanje cena ce da ima za posledicu jos manji prihod jer se deli na vas previse.
Tako da ponovim zakljucak jos jednom, previse vas je, premali je grad i premalo je para da bi vi svi ziveli od taksiranja. Kad se znacajno redukuje broj vozila, manje vas ce da deli jednako veliki kolac, sto ce reci, vise ce za svakog biti.
A sve ostalo osim toga, ta prepucavanja sa vlasnicima udruzenja, gradom, ostalim bakracima, to je prazna prica.
Dakle, trazite drugi posao
nox
nakon ovakvog uvoda u clanak moze se samo ocekivati medjusobno ''pljuvanje''.
Milos
taksista
hahaha
OxiMoron
U ovom siromasnom i malom gradu tako nesto nece da biva. Toliko ljudi u ovoj zemlji je menjalo posao ne znam zasto neko mora po svaku cenu da bude taksista.
Ne moze da se prodje ulicama od gomile parkiranih i besposlenih taksi vozila po stajalistima koja su sad na svakom cosku.
Njihova bahatost i bezobrazluk u saobracaju postaje pravi teror za vozace u Novom Sadu. Presecanje, ulasci preko pune, nepostovanje prvenstva, parkiranje gde god im padne na pamet... Svako malo dozivljavam njihove psovke i pretnje ako vozim po propisu i ne dozvoljavam im da krse pravila saobracaja, oni su zamislite taksi to je nesto posebno. Ma vazi!
Nisu oni losi ljudi samo je zlo doba.
Boris
Pera
Vladimir
Ђоле
Duka
nisu realne cene na ovu krizu svi smanjuju a oni povecali, a i znam da je to samo jedno udruzenje guralo
Jole
Kakva diskriminacija !!!
Ostoja
Ja se ne vozim taksijem već 4 godine, prvo zbog njihove bahatosti prema meni kada sam pešak, biciklista ili ako vozim svoj auto.
Kada sam pešak ne daj Bože da me pusti na prelazu, pre bi da me pregazi nego pusti, kada treba da uđem u autobus većinom stoji neki taksista na autobuskom stajališu, pa se ne može sa trotoara ući u bus nego sa kolovoza se mora uskakati u bus. Ako vozim svoj auto opet smetaju jer se zaustavljaju gde god stignu.
A najgore od toga što divljaju i brzo voze kada su prazni, ali kada imaju mušteriju, onda voze kilavo, samo da vožnja što duže traje kako bi naplatili više.
S.
joja
Jelena
Animator
Todor
Maja
Puno njih vozi taxi, i mislim da tim ljudima stvarno ni malo nije lako. Podržavam što su se pobunili, kao što podržavam što se i sada bune oko te treće tarife, i nije mi jasmno zašto drugima to smeta. Pa oni žele da se stvari dovedu u red, i ako treba 100 puta da se organizuju i da se pišu članci u novina o njima, neka tako i bude. To što neko kaže da da su dosadni, da ne znaju šta žele, da ima i pametniji stvari oko kojih treba da se pobrinu, oni su samo dokoličari. Možemo i naučiti nešto od ovih ljudi. Pomislite samo da se radi o vašem poslu i nepravdi koja se dešava u vašoj firmi, koliko meseci, godina bi trebalo da se dovede sve u red?
Vladan
TT
e onda će me tek biti briga za bilo šta što ima veze s njima.
Do tada, mogu i svi da prestanu s radom, bar ih neću obilaziti u puškinovoj.
boolewar
ZoranNS
Fanatic
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H